Minnen från kickboxningen

Foto: Google.

Första gången, kommer aldrig att glömma hur glad jag blev när jag gick in på mattan och kände direkt att det här är min grej.

När jag skulle sparka baklänges på spadarna och jag ramlade in i väggen..

När jag fick mitt första "Skitbra Martina!"

När jag trott att jag ska dö av all ansträning men ändå fortsatt.

Min senaste grupp i Jakobsberg, kärlek till er. ♥
När vi skulle göra 150 kissande hunden på varje ben, alla dog typ men vi skrattade ändå.

All kämparglöd och all glädje man får utav kickboxning.

Börja på kickboxning, ni kommer inte ångra er! Bästa sporten i världen. ♥
_____________________________________________________________________________________________
Jag kom nyss hem från träningen förresten, det gick bra och jättefort.. Men vi körde bara med spadar, är inte så bra på det men det var ju bra att vi körde med dem hela träningen så jag blir bättre ! :) Nu blir det mat, risotto & kött. Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: haha nej! Men det var för att vi inte riktigt kände igen dig, men hade ändå sett dig nån gång... (;

2011-09-12 @ 20:04:37
URL: http://emmaellfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0