Moa x2

Lite mer bilder från gårdagens fotografering. :) Idag slutade jag kvart i tre tror jag. Matteprovet gick inte bra, det var en fråga jag inte förstod (man kunde få hjälp även om det var prov), så jag frågade och min mattelärare kan ju inte svenska.. Men jag förstår henne ändå, men hon är sååå dålig på att förklara, så ingen förstod. Och bara för att jag inte förstod fick hon flipp och skrek till mig att jag skulle gå ut, så jag fick inte göra klart provet. Istället fick jag sitta en timme och vänta tills nästa lektion.. Bra! Men engelskan gick skitbra, vi fick tillbaka läxan och fick massa beröm av min lärare av hur imponerad hon är och hur kul det är att läsa mina texter osv, blir skitglad! Sen rullade dagen på. Nu ska jag & mamma snart på "möte", eller ja, till Bup. Det är privat varför jag går där men om ni undrar något så fråga självklart! Nu ska jag leka lite i photoshop, det är mycket bättre än Gimp! Pussar till er. ♥

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-09-19 @ 17:25:16
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0