Monday

Har ingen passande rubrik så det får bli den gamla hederliga "monday", undrar hur många gånger jag har haft den förut? I alla fall, statistiken stiger och min katt är kelsjuk, alltså mer än vanligt.. Jag älskar honom. ♥ Yes, dagen har varit bra för att vara måndag. Hade först engelska som gick bra, sen franska.. Min 5:te lektion och idag fick vi franskaböckerna, på 5:te lektionen liksom.. Men den lektionen blev också bra. Flummade brutalt mycket på lunchen med Saga, alltså tårarna rann nästan. Hela bordet bara knakade, min stol trillade nästan baklänges och allt.. Så jävla underbart :) Efter lunch hade vi matte, rätt tråkigt men läxan gick bra, fick en glad smajlis på kanten ;) Som sista lektion, svenska. Alla tycker det är skittråkigt men det är ju typ det bästa som finns. Eller nja, men ett väldigt kul ämne i alla fall. Det gick bra. Sen har dagen gått väldigt fort och det är ju positivt! Har ätit ett äpple nu, därav randombilden.. Var så brutalt hungrig. Ska träna sen, klockan 5 :) Pappa skjutsar, glääädje! Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0