Randominlägg från den som hatar 119


Älskar dig. ♥ Jag och mamma på min blonda tid ;$

Hej, och förlåt för att jag aaaaldrig bloggar. Men jag orkar inte. Haha, för det första ingen blogglust. För det andra, skola, träning, kompisar, stallet, sova, leva livet, ta tag i mitt liv på riktigt och allt på samma gång. Det är inte så enkelt att blogga då, hoppas ni förstår det nu! :) Men ska försöka uppdatera lite efter skolan.. Med något kul, för er. Efter skolan ska jag träffa Mira, men måste göra matteläxa också. Lite småtråkigt , gillar inte matte.. Men utan matten kommer man typ ingenstans så jag måste väl jobba lite på det.. Mvg när jag går ut nian i allting, eller vad säger ni? Aja, ska ta bussen halv med Atena, börjar kvart över så det suger ju lite. Men det fanns typ inga andra bussar, jevla 119. Men jaa.. Skolfoto idag förresten! Usch, vill inte.. Har krusat håret och har typ världens fulaste kläder. Hehe. Men aja, slutar tre då och ska vara med Mira somsagt. Sen i helgen ska jag färga om mitt hår tror jag. Och den här veckan har gått så sjukt snabbt! Men det här inlägget blev sjukt random så avslutar det nu. PUNKT.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hejsan, vinnarna av dagens blogg är nu utsedda. Kika in om du blev en av de annars finns det ny chans idag :D ha en bra dag!



länken till tävlingen: http://guevacci.se/2011/august/todays-blog-39-1.html#comment

2011-09-01 @ 10:50:17
URL: http://guevacci.se
Postat av: Moa

det är lite olika

men mellan 20-30 läsare per dag

men nu ska jag kämpa och få upp den ännu mera !

2011-09-01 @ 16:59:24
URL: http://moaassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0