Training

Hej, har inte bloggat idag men har inte haft tid.. Först skola, rätt rolig dag. Fast vi hade tråkiga ämnen, men konstigt nog gick dem rätt fort! Slutade 14.10, var rätt skönt för då hade jag ju lite tid på mig till träningen. Åkte buss och kom jättetidigt, typ en halvtimme innan.. Så kom innan Camilla (tränare), då kom jag ju inte in i hallen och behövde vänta på henne.. Haha. :) Men träningen gick helt okej, men körde med en person som var rätt dålig så hon klarade inte så hårda sparkar ;/ Men aja.. Ska byta till Vällingby för Jakobsberg är för långt bort. Det är samma dag men en timme senare, skööönt.. Så det blir det på måndag dårå, som är deras nästa träning. :) Men nu ska jag äta, bloggar sen puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0