AHAHAHHA fredags..

I fredags skulle jag & Vilma bussluffa lite.. Haha, det slutade med en 3 timmars bussresa till Norrtälje ?! Haha, we live in Hässelby liksom.. Haha fan vad vi garvade ihjäl oss. Bilder;
HAHHHA det var ju en skitstor buss, två våningar.. På ditvägen satt jag & Vilma där nere vid ett stort jävla bord och fyra platser, HHAHAH.. Och på hemvägen satt vi där uppe, på lyxplatsrna med skitmycket mellanrum mellan stolarna, ficka att lägga saker i osv.. HAHAHAH skitstolta
HAHAHAH bussen..
Jag & vilma on tha buss
Paus i brottby för vilma skulle köpa godis.. Haha bussfan.. HAHHAHAHAHA
Hahahha utanför stockholm..
Jävla landsbygden typ.. HAHAH jag till en tant: är det här landet? tanten: öh ja..? jag: ja asså vi är från hässelby.. hahah hon garvade sönder.
Döper honom till Börje.. Hihi han ska vara hedrad av att få vara med i min blogg. Vilmas & min sovande kompis!
HAHHAHAHHAHAH ANDAS HAHAHHAHAH JAG ORKAR INTE HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH VILMA

Kommentarer
Postat av: Undrande

Kan man åka med SL access kortet där??

Älskar din blogg! :)

2012-04-15 @ 21:41:54
Postat av: Madde

Hahaha ;) Men hur kom ni hem sedan? visste ni vilka bussar som gick hem?? O.o

2012-04-16 @ 18:30:50
Postat av: Fanny

haha vad kuul!! :D har försökt få med mina kompisar på nått liknande men det uppskattades inte -_-

2012-04-16 @ 19:11:35
URL: http://tjockaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0