Awkvard moments make my days

Loggar in, läser era kommentarer & tittar på statistiken.. Nöjd tjej. Alla era kommentarer gör mig så otroligt glad! Fan vad roligt det är att bloggen bara växer också. Har haft en jättebra dag - hade fyra lektioner och flummade som vanligt med Kristin där mellan, sjukt kul hehe! Slutade 2 och då åkte jag hem med Kristin och drack kaffe, standard.. Hann även med att fota henne också, ska redigera lite nu och ja.. Juste! Jag kom med som en av 10 finalisterna av nästan 100 tävlande på Filippas blogg! That made my day today.. Men typ. I alla fall, när jag fotat Kristin så åt jag middag och sen åkte jag på träningen, fan vad roligt det var idag. Trodde det skulle bli skitjobbigt men sen blev det bäst typ! Nu har jag nyss färgat ögonbrynen också, svart. Bättre än att måla de för det ser så oäkta ut. Nu ska jag blogga massor under kvällen, hur låter det?
Väldigt gammalt kollage från januari 2011. Den tiden då jag inte var jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0