Herregud

Måste bara få skriva det här. Sen väldigt länge, kommer inte ihåg hur länge, så har jag gått med stora bylsiga tröjor och långa linnen som täcker mina ben. Sen när alla sagt att jag är så smal, att jag har så smala ben osv, så har jag såklart bara trott att de ljuger. Men, jag ville se bilder på folk med samma storlek, för att se "hur jag egentligen ser ut". Och de personerna är ju väldigt smala. Någon hade 25 i jeans, och var smal, och jag har ju mindre än 25, så hur ska jag då kunna vara tjock liksom? Alltså anorexins logik är så himla sjuk, inte logisk alls. Och, jag har jättemycket ångest eftersom att jag ska ha jeans imorgon, och LINNE och kofta. Usch, kommer säkert ta på mig nåt annat. Det här är väldigt jobbigt för mig eftersom att jag verkligen ser mig fel i spegeln; putande mage, valkar runt magen, jättebreda höfter, tjocka lår, skitfeta armar osv. Och om alla säger att jag är jättesmal, alltså, alla kan ju inte ljuga? Jag är så himla trött på den här äckliga sjukdomen så det finns inte. Till och med på modellbilder på typ JC:s jeans så står det ju "fotad i waste 25", liksom, är jag smalare än modellsmal? ALLTSÅ ORKA ANOREXI.
Denna va ju fin.. (har absolut inget med inlägget att göra)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du borde ju kunna ha jc jeans, de har ju jätte smala jeans

2012-04-26 @ 23:24:32
Postat av: aa

asså jag har varit smalare än dig så du borde kunna ha, jag kunde iaf ha, gå dit och pröva :) !

2012-04-29 @ 07:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0