It's gonna be lots of update tonight

Hej sötnosar! Fredag imorgon ju, sjukt najs! Planerna ser väl ut som så att jag & Kristin åker till henne efter skolan, sen drar jag hem och äter mat och sen blir det tyvärr hemmakväll med packning + massa mys och så, åker ju på lördag, blir sjukt roligt hehe! Åker jättetidigt på morgonen och kommer hem på tisdag kväll, kanske missar träningen men vi får se. Jaja, idag slutade jag 3 i skolan och då drog jag & älskling Kristin hem till mig, och gjorde läxa, gjorde pedikyr haha jättebra ju, så länge sen! Sen tog vi en macka till middag och nu åkte hon hem nyss, synd. Har haft en bra dag i alla fall, ska ladda upp massa videos nu, haha puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0