Måndag

Alla vill att jag ska videoblogga mer, lägga upp mer outfits och skriva mer om ridningen & hästarna. Ska verkligen försöka men kan inte lova något eftersom att de inläggen måste man liksom planera. Planera = tid = något jag inte har. I alla fall, första dagen efter lovet idag.. Känns inte direkt toppen men aja, är glad ändå :D Hade 4 lektioner och saknade min älskade Kristin så sjukt mycket ,men hon kommer ju hem idag från Kina så imorgon får jag träffa henne :D Älskar & saknar dig! ♥ Annars då.. Efter skolan missade jag bussen så jag tog tubfan med Solale & Simon istället.. Haha Solale går hela tiden och bara "men herregud hur länge har ni varit på g nu?" "simooooooon, du och martina är så gulliga tillsammans", och HAHHAHAHAHHA Solale-style gånger 1000.. Sen kom jag hem och åt ett äpple. Ikväll har jag träning och jag kände att jag behövde ta det lite chill innan så jag träffade ingen kompis. Vad gör niiiiii? :D
Snygga, jag & Pinochio igår.. Brukar ju alltid rida Mickel så jag blev fett förvånad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0