Onsdag

Hej, just nu sitter jag i sängen och chillar, ska nog sova typ.. Nu. Har ni haft en bra dag? Jag har haft en asbra dag! Skolan fixade jag lätt, slutade liksom klockan 14 så ja. Efter skolan så drog jag & min homie Kristin till Vällingby och köpte hårfärg & eyeliner. Sen hem till mig ,drack kaffe och fixade naglarna. Hehe, blev faktiskt snyggt! Det tog ju ett tag eftersom att vi använder typ 7 lager av allt lack, hehe ouuups.. Klockan 18 hade jag träning, och det gick BÄST. Roligaste träningen på länge faktiskt! Haha, säger så typ varje gång men det är ju bra, eller? Efter träningen duschade jag & färgade håret, fräscht! Blev dock lite för mörkt, nästan svart ;o, men jaja, det är ju överfärgat just nu. Blev nöjd i alla fall. Nu sängen somsagt, godnatt!
Just one old picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0