Ricinolja..?

Såg före-efterbilder på en blogg, och resultatet var jättefint! Ni som inte förstår så är den en olja man har i håret ,så det blir mindre slitet och samtidigt längre! Redan efter typ 5-6 användningar så får man mycket längre hår - Like what I want to. Minus är väl att håret bleks.. Men jag vet inte, för jag kanske ska färga svart, och då gör det ju inte så mycket om det blir mörk mörk mörkbrunt istället, men om jag fortsätter med rött så blir det ju orange vilket inte är så högt på min topplista.. Men jag tror jag ska testa, verkas asbra!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej :) Ricinoljan funkar bara på vissa hår typ, prova morroccan oil (stavning?) istället :D Ha de bra

2012-04-17 @ 16:25:32
URL: http://pelina.blogg.se/
Postat av: äpple paj

var kan man köpa sån?

2012-04-18 @ 17:54:15
Postat av: Anonym

Neeejjjjjj funkar ej!

2012-04-20 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0