Ska jag sluta blogga?

Ni klagar på att jag är otrevlig mot er, men sluta läs min blogg då? NI är otrevliga mot mig, ska jag skriva världens snällaste svar tillbaka? No no, BIG FUCKING NO på den va. Ni läsare som kommenterar snälla saker, stöttar & tipsar, ni är helt amazing, helt underbara! Men ni som bara skriver skit kan dra härifrån. Ni kan inte kräva att jag ska vara trevlig när ni kastar skit på mig tillbaka. Det är fan inte okej. Och du som skrev den där kommentaren klockan 10.18 idag, du vet vem du är, här är din IP, jag vet vem du är eftersom att du bor i Spånga, men slänger in din IP ändå: 81.216.219.134.
Jag slutar blogga om ni fortsätter kommentera skit



Kommentarer
Postat av: Jonna

SLUTA INTE

2012-04-07 @ 14:11:36
URL: http://bljonna.blogg.se/
Postat av: Felicia

hallå ? när du bloggar,så får du väl räkna med att folk kastar skit på en ?

2012-04-07 @ 17:10:51
Postat av: Orolig chey

Sluta inte blogga! Skit i vad dom andra säger. dom får väl tycka som dom vill. vrf ska du ta åt dig av deras skit ;) Och om du slutar vet jag inte hur jag ska klara av detta. Min kompis har ätstörningar och hon tar hjälp av sin skolsyster och jag är den ända av hennes kompisar som vet något. När du skriver om hur du har det med din anorexia. Så känns det som att det finns hopp med att hon slutar med sina dumheter med att gömma mat för sina föräldrar så hon slipper äta. Hon har t.o.m försökt att spy upp maten! Det känns sjukt bra att veta att hennes liv inte behöver sluta här. För du övervan din anorexia, du har den fortfarande. Men den styr inte dig. Och jag hoppas djupt att hon också kan klara av att stå emot suget att sluta äta. Så vad du än gör, sluta inte blogga!

2012-04-07 @ 17:47:01
Postat av: Hanna

det verkar som du har slutat blogga ? du uppdatera ju aldrig nu för tiden !

2012-04-07 @ 20:54:50
Postat av: Anonym

du kan ju först av allt sluta lägga upp bilder när du sitter och pushar upp "tittarna" till hakan? lilla gumman..du är 99:a och du är så otroligt töntig. sorryyy men thats the truth. jag vet att du kommer ba: ÅÅÅH HEJ GUMMAN JAG BRYR MIG INTE.



Men snälla, vet du vad massa äckelpeddos kan göra med dem bilderna? och för att inte tala om vad du kan drabbas av, bara för ditt bästa. och ingen tycker direkt att det är fint när du står och visar brösten för din stora blolgg? blir intressant att se när du ångrar dig senare.

2012-04-07 @ 23:37:44
Postat av: Lovisa

Sluta inte blogga! Älskar din blogg ju :)!

2012-04-08 @ 15:13:15
URL: http://lovisafotoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0