Söndag

Dagen började typ halv 8 då jag vaknade.. Hehe logiskt. Sen frullerulle, smoothie och macka. Sen degade jag till halv ett typ då jag fixade mig och drog ut och träffade Moa. Vi promenerade för Moa skulle köpa godis på en speciell affär, så vi gick till Veddesta, Barkarby, Viksjö, Järfälla, Skälby och till japan typ.. Nej men vi gick från 1-5 ungefär.. HAHA DÖ MOA. Sen köpte vi cola light och satt och drack det på några gungor och sen skulle hon hem vid 6. Nu ska jag fixa mig, äta något och sen ska jag ut och träffa Daniel. Vad har ni gjort idag? (:
Heta.. Saknar dig min älskling!

Kommentarer
Postat av: Fanny

så du är kompis med moa nu igen ?

2012-04-08 @ 21:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0