Statistiken har stake..

Hejsan. Vaknade jättesent idag, typ 8 ?! Haha det är fan jättesent för mig. I alla fall, idag hade jag en mother daughter day typ, haha. Åt frulle, smoothie och macka och sen bar det av in till stan med mamma, hihi tub♥, bara för jag ville åka det.. :$ Väl där shoppade vi lite, dock inte så mycket - svara tights, gula leggings, body lotion, hollister-grejer & en bh.. Så det var ganska lite men aja. Sen skulle vi gå och äta lunch på Grill, och efter det hem. Ville egentligen bara lägga mig och gråta, men då messade Elin och frågade om jag ville träffa henne, hestarna & Grimstabrudarna, klart jag ville! Så jag slängde på mig ett par ridbyxor och drog dit. Saknar Jacken, alla kompisar osv, men annars trivs jag myyyycket bättre i Järfälla faktiskt. Men kul att träffa alla och min underbara Jack :D Åkte hem vid halv 6 ungefär, så nu har jag ätit, ska duscha och sen ut och träffa Natta, myyyys.
~ Men jag lär ju mig aldrig av mina misstag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå lite grejer? seriöst, sluta lek bortskämd? och oj jävlar cooling med hollister grejor och allt, väx upp.

2012-04-10 @ 20:22:35
Postat av: Anonym

Du är supersöt! :D jag tycker att du hade dina ögonbryn finare förr, eler de är lite väl målade nu. Ta det inte som något dumt. kram!

2012-04-10 @ 20:28:08
Postat av: Anonym

Riktigt fin blus! Vart har du köpt den?

2012-04-10 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0