Stop & grow

Undrande person om Från senaste veckan:
Vad är stop n grow för något? :)
Svar: Stop & grow applicerar man på naglarna. Det känns egentligen som ett nagellack men det syns inte, för det är inte det som är grejen. Stop & grow är till för att de som biter på naglarna, ska sluta med det. När man bitar på naglarna får man en helt sjukt äcklig lukt i munnen som sprider sig, smakar beskt.. Smakar typ som.. Alltså euw går inte att förklara. Och såfort man sätter sin nagel mot läppen så sprids den, hahhah så äckligt. Och då slutar man bita för man vill inte ha den där smaken i munnen (som inte går bort förens man äter/dricker något.) Det funkar jättebra, min ovana är typ bruten nu!

Kommentarer
Postat av: Tjejen som undrade

Aha okej då vet jag!

2012-04-04 @ 08:50:08
Postat av: Underbart

Använde också denna produkt. Vande mig dock vid smaken så ovanan kunde fortsätta. Fick istället lära mig på egen hand. Tog sin tid men det var det värt ändå ! :)

2012-04-04 @ 21:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0