Svar

Anonym om Anorexin, historia:
Jag kan förstå att det måste ha varit svårt att skriva allt det där, att dela sin historia med andra, att verkligen behöva sammanfatta något som för dig verkar ha varit en mycket svår och frustrerande tid. Trots att det måste ha varit svårt, så var det verkligen bra för mig att få läsa, eftersom jag själv har konstant ångest för min kropp. Jag har funderat så många gånger på att sluta äta helt, men att du skrev dethär hjälpte mig verkligen att fatta att det inte är värt det.
Jag går i Trollboda, men vi blev aldrig vänner, förutom någon snabb kram i cafeet. Du är så fin Martina, och du ska verkligen inte tro annat! Kram, från en tacksam tjej. <3 haha oj vilken jävla bok jag skrev.. <3
Svar: Sluta aldrig äta, vad du än gör! Alla är fina på sitt sätt och det är verkligen inte värt det. Nu kommer jag ha svårare att få barn, oregelbunden mens, kanske inte bli så lång som det var tänkt, missar jag ETT mål så blir jag helt yr och min kropp kan definitivt inte lita på mig, + att jag har sjukt svårt att hitta kläder som sitter bra, även idag. Det är inte värt det!! Om du vill får du gärna skriva på facebook, vill gärna veta vem du är eftersom att jag snackade med rätt många i cafeét ;) Vill du inte så behöver du inte, men det skulle vara kul, och om du vill prata så finns jag! ♥
Rätt så frisk brud i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0