Uppdaterar ifånen

Godmorgon! Jag vaknde rätt tidigt som vanligt och gick ner och åt frukost. Sen har jag bara kollat på favoritserien "30 grader i februari", haha.. Det var ju så dåligt väder. Nu har jag i alla fall borstat tänderna och kammat igenom håret (kör på osminkat idag, skönt!) och klätt på mig. Det blev en supermysig outfit, svarta mjukisar från Cubus och en vanlig tröja från Hollister, mys. Sitter just nu och uppdaterar min Iphone och sen ska jag & päronen åka och förhandla lite med en gubbe som förmodligen ska köpa min gummibåt, eftersom att vi ska köpa en ny. (Haha, inte den stora båten, utan min jolle, det är en liten båt gjord av gummi som man underhåller sig med, hihi den går jetefort :D eller om mamma & pappa ska åka och köpa mat eller some stuffs.) Hoppas verkligen han köper den för jag vill verkligen ha en ny & större. I alla fall, ska snart åka. Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0