-

Igår var en skitnajs dag. Gick ju upp halv 6 och drog till Romme. Vi åkte skidor i 5 timmar, åt pannkakor (HAHAHAHHAHA), och aa.. Jag har ju inte kört på länge så jag höll mig till de röda backarna, tönt. Haha. Men det var skitroligt (y) När jag kom hem hann jag typ äta kakor, sätta på mig en tjocktröja och sen vid 6-tiden drog jag till älskling :D Först såg vi på Instängd 2 (The descent part 2) i hans hemmabio, den sög.. Eller asså den var helt okej men inte alls lika läskig som 1:an. Sen såg vi på The house of devil - eller kollade och kollade, vi gjorde massa coola saker istället. Haha driver men vi kollade typ bara på slutet när de stack knivar i varann och så. Fett fint. Jag drog vid 11 och dog i min säng typ. Idag ska jag ju hoppa hesten. Sen skräckfilm (som vanligt på söndagar) och sen dö. Imorgon skola och träning, jag & Mira skulle typ göra en sak också.. Tisdag - Sportsday, jag har ridning, sen träffa älsklingen (det är ju alla hjärtans dag :D :D :D), sen träning. Och sen rullar väl veckan på sådär. Nu ska jag dra, puss!
Du är mitt allt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0