FREDAG! :D

FREDAG! Tagga.. ;) Dagen var bra - efter skolan drog jag till vällingby med en cool människa. Vi waynesade såklart :D Vaniljelatti som vanligt. Sen köpte jag jordgubbar och Pucko som jag har druckit upp (A) Ska snart äta middag. Imorgon ska jag gå upp 6, och åka till Romme och åka skidor -.- Men Matilda & Hampus ska också vara där så aa, vi träffar säkert de :D Sen på kvällen ska jag hem till älsklingen, skitmysigt :D På söndag är det hoppa hest som gäller ,sen lite hemmaträning, skräckfilm osv, precis som söndagar ska vara! Ikväll blir det först supergod middag, sen lite kaffe på det och skype med älskling hela kvällen :D skitmys ju. Vi hörs sen, vad gör ni ikväll?
HAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHA somras. asså det var mitt i natten och vi var heeeelt borta hehe fezzzt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0