Grejer att göra i..



- Blogga mera!
Fyfan vad jag ska blogga nu alltså, kommer få massa nya läsare, ska satsa sjukt på bloggen! Uppdatera massa från mobilen och varje gång jag sitter vid datorn.
- KMK-träff! Nu på lördag ju! Då blir det middag med Svampen broder, Emmy, Emmy2 (haha), Jennifer & Jesper! Saknar hela gänget, det var ju senast i november. Sjukt ju. Så det blir god middag och massa skoj hela kvällen och natten, längtar! :D
- Träna en massa.. Och få bättre kondition! Har ju rätt bra kondis men vill komma i topptrim, hahahha.
- Åka till Teneriffa! På sportlovet bär det av till världens underbaraste paradis för tredje gången. Åh, underbart! Vill dit nununununununu.
- Shoppa! Mitt shoppingförbud tar slut i.. Okej i mars då, men i slutet av februari blir det ju Teneriffa och då får man faktiskt smygshoppa lite.. :$
- Höja mig i matte.. Behövs, vill ha bättre betyg i matte! Satsar på VG/VG+. Skäms för att jag inte redan har VG i matte, fy på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0