Instead for let retards bring you down, fuck them.

Åh är så obeskrivligt sur just nu, så jävla förbannad.. Kan inte skriva varför men fyfan vad äckligt arg jag är alltså. Förutom den "lilla" saken så har måndagen varit bra och gått fett snabbt. Hade engelska och franska, sen lunch och på rasten satt jag och messade med älskling, gjorde matteläxan med Mira och var allmänt knaaaaaaaaas med Mira & Inez. Sen hade jag matte och svenska, och sen drog jag hem och drack kaffe, hehe. Ska på träning om typ en timme. Den slutar 7, då blir det hem, duschen, Skype med älskling tror jag och sen Mammor och minimodeller såklart :D Haha. Imorgon ska jag träffa Mira, hon käkar hos mig och sen har vi ju träning. Videoinlägg kommer snart, pussi
Dagens facelook..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0