It's you and me now

Ni har fått se den där bilden så många gånger men jag orkar inte bry mig. Var ska jag börja? Någonstans har jag vetat att detta är rätt, vetat det sen 2009 när jag såg dig på bryggan när du fiskade med hoven i högsta hugg. Jag var 9 år och skulle fylla 10, du var 11. Fan vilka småttingar vi var. Okej, kan inte säga att vi hade värsta känslorna då för det har man inte när man är 9, men ändå. Nu är du 14. Och vi fiskar inte med hov längre, vi tar inte betalt för att gå ut med andras hundar, vi diskuterar inte var vi ska vara när vi ska pussas. Haha, kommer du ihåg första gången? När vi skulle strula och vi snackade om det en månad innan, minst. Haha vi var så små. Jag har så sjukt mycket minnen med dig, du är den bästa storebror/pojkvän/killkompis man kan ha. Den bästa jag haft & har. Nu skiter vi i allt som har hänt förut - det ska inte hända igen. Den här gången ska det bli perfekt, det kommer bli perfekt. Jagälskardigpåallasätt♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jäckla underbar klart ja minns första gången vi strula varje gång vi prata typ planera vi det .älskar dig så jävla mycke<33

2012-02-05 @ 18:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0