Jag har en utväxt, det har inte du, nanananannaaaaaa

Veckan innan man åker nånstans är det så jävla mycket att göra. Färga hårfan, köpa ny systemkamera, ny plattångsjävel, PACKA, köpa ny resväska osv osv osv osv x1000. I alla fall, färga håret står gaaaanska sådär jättehögt upp på min måste-göra-lista just nu. Utväxten är grå, blää. Och den röda färgen liknar mer nån gråäcklig orangecp färg. Så jag MÅSTE färga det. Tror det blir i veckan/helgen. Ingen stor förändring, bara så att det inte ser askigt och grått ut + utväxten, såklaaart. Sen när jag köpt min nya systemkamera blir det ju fotoblogg här igen. WOHO säger ni då. (Säg woho annars blir jag ledsen).
Le sanning with the håår. Le sanning with the osminkade fejset. It's morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0