Min dag..

Dagen började med att jag kräktes. Åh, mysigt. Men efter det mådde jag inte ett dugg illa längre så jag tog mig till skolan ändå. Hade extra hälsokontroll med skolsköterskan, sen rullade jag till so:n. Vi har ju ekonomi och pratade om aktier typ. Efter det hade vi engelska och vi övade inför provet imorgon. Därefter franska, repetition på siffror, och så lärde vi oss lite frågor, typ hur gammal är du osv. Efter det hade jag lunch, och då tog jag tuben till Vällingby och åt caesarsallas & mörkt bröd med pappa på Massagotti. MUMMA. Sen blev det ett skitbra möte på BUP och sen åkte vi och köpte min älskade systemkamera och en platt/locktång, är jättenöjd! När vi kom hem fotade jag lite, åt mat och nu ska jag plugga. Imorgon ska jag typ vara med Mira efter skolan och fota, då är det ju lov också! På lördag ska jag träna tror jag, sen träffa älskling och fixa massa saker, för på lördag natt/söndag morgon åker jag till Teneriffa! :D


Canon EOS 600D + Canon EF-S 18-55 IS

Kommentarer
Postat av: Neha

Snygga bilder:D

2012-02-24 @ 08:56:41
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0