Bekännelser

- Min riktiga hårfärg är ljusblond. Inte platina men nästan.
- Jag har börjat lärt mig skitmycket om löshår & kollar på videor om det hela tiden, HAHAHHAHA.
- Jag blir skitirriterad på folk som måste ha rätt hela tiden.
- Jag är skitnöjd med min hud. Får aldrig finnar eller så. Haha.
- Jag älskar killar som är såhär gulliga och säger typ gumman och sötnos osv.. hahhaaha.
- Jag har börjat gilla folks kommentarer på facebook 24/7.
- Jag har fett svårt för folk som fuckar upp i bråk, kan man inte chilla liksom? En småsak gör inte livet värre vafan.
- Jag är cool.
- Jag har många kompisar som röker men jag gör inte det för det är töntigt och smakar skit.
- Jag typ lever för Emoji för Iphone.. hehehe.
- Älskar att skriva hahahha istället för haha.. hahaha.
- Jag dör av garv när folk skiver "vgd??????!!!!!!!!!<333333333333333333".

Kommentarer
Postat av: alicia

Svar: Hej sötnos!

I den videon när jag sätter upp mitt svarta löshår, är köpt på "rapunzelofsweden" men den med brunt hår är från taj mahal. Jag föredrar taj mahal's löshår mera än rampuzel. Kram på dig ! <3

2012-01-03 @ 19:40:02
URL: http://aalucia.blogg.se/
Postat av: alicia

Svar: Hej sötnos!

I den videon när jag sätter upp mitt svarta löshår, är köpt på "rapunzelofsweden" men den med brunt hår är från taj mahal. Jag föredrar taj mahal's löshår mera än rampuzel. Kram på dig ! <3

2012-01-03 @ 19:40:02
URL: http://aalucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0