Fredag

Bild från the x-mas holiday/jullovet 2011-2012.
Hej hörni! :D Vad har ni gjort idag? Själv har jag haft en rätt bra fredag. Uppdateringen lider just nu men aja, det blir väl bättre när jag får nån ordning på mitt liv. Mitt jävla liv. Aja, vaknade runt 7 av att mamma kom in och gjorde massage på mig, hihi alltid mysigt :D Sen fixade jag mig och gick ner i köket. Om jag ska låta vuxen och mogen så fann jag min stora kärlek, Frida-tidningen och satt djupt uppslukad i raderna av den blommiga texten medan jag föraktfullt sörplade i mig mitt te och tuggade min smörgås i små, små bitar. Egentligen åt jag bara en macka, drack te och hittade inte tidningen förens jag kom hem från skolan. Började 08.40. (Älskar att Engelska skolan ska lägga schemat så vi slutar senast när vi börjar tidigast, fredag också<3333333333333). Började med klassråd, sen första musiklektionen. Haha, asskön lärare.. Man skulle skriva vad musik är typ, och jag bara trallalala skrev lite, och han bah "It's perfect, oh I'm so impressed" lalala och sen skulle jag läsa upp allt för klassen. Okeeeeeeej. Efter musiken hade vi engelska, rektorn kom och läste ur Narnia-boken på engelska typ. Kära gurka och morot till lunchis, sen svenska. Vem fan vet inte vad plural och singular är? Vem i helvete vet inte hur man böjer ord? VEM I DETTA LAND VET INTE VAD KOMPARERA BETYDER? Det skrämmer mig. Sista lektionen var SO. Nutidsfrågor osv. 6/10, hehe here we go! Har varit på hugget hela dagen tills jag kom hem och insåg att jag fortfarande är sjuk.. Tog en Ipren, massa Strepsils, ett glas Cola light och körde på hemmaträning. Alltid skönt. Ska göra det lite mer nu innan tv:n. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0