Gästblogg av Mira den coola


Gammal bild på mig, inget löshår heller.

Just nu står Marty den dära coola filuren framför spegeln & fixar sitt löshår! ;) Haha, och jag sitter bara här och låssas vara intresserad! Nu drar hon av sig byxorna..hon ska byta om till mjukisar! ;)  Men sen taggar hon med mig till stallet där jag ska rida en glaaaaaaaad heeeezzt. Nu sa hon ''jag är en fucking blekfis'' & nu frågade homn om jag hade regler i mitt hus om att man inte fick ha mjukisbrallor? Man bah, varför skulle man inte? HAHAHAHHAHA Martinas outfit just nu är vita strumpor som är låga, gråa mjukisbrallor, rosa linne & blå tjocktröja. Ni bah K, men nu ska vi flumma & snacka lite skit! :D Puss!

Psssssssssssttt..min blogg heter www.baramira.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0