Ge allt du har

Imorgon börjar skolan igen. (Klockan är 00.11) Det ska bli skönt att komma in i rutiner igen men ändå sååå mycket bättre än att sova till 12, äta choklad och bara gå runt i sina mjukisar. Men ändå - den här vårterminen ska bli så mycket bättre än min förra vårtermin, 2011. Jag ska ge allt! Få bättre resultat än någonsin, och jag är verkligen taggad. Speciellt i NO & matte, ska verkligen bli bättre. Hålla mina A:n, flytta mina B:n till A:n osv.. Kommer bli så grymt! Kommer ha sådana toppbeyt när jag får sommarlov så det är sjukt. Är bara så rädd att vårterminen ska bli som den förra, för att höstterminen blev som förra höstterminen, 2010. Men jag ska kämpa. Jag kommer inte ta mig ur det här om jag inte söker hjälp igen vilket jag verkligen inte vågar, jag kommer sjunka och må dålig när jullovet börjar, och det är det som gör så mycket ondare än att börja skolan. Jag vill ge allt jag har men att ha den där känslan av att veta att allt kommer sjunka, usch, pass på den. Kämpa på alla fina, ni är så värda allt, bra betyg osv, ha en toppentermin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0