Godnatt

Ikväll har jag tränat + druckit en massa chaite! Supermysigt på vintern att bara sitta under filten i soffan med en fet kopp te. Har dessutom diskuterat lite saker med mamma, haha blandannat att jag nog inte blir mer än 165 cm ;o Har typ 2 cm kvar innan jag slutar växa.. Mamma slutade ju växa i 6:an och hennes mamma med, haha sjuukt ju! Vill i alla fall inte bli längre än så.. Imorgon har jag massa galna planer på gång, direkt efter skolan (som slutar 2, wihooo), så drar jag till stallet med Mira och har en hel eftermiddag med finaste min finaste Sune, Miras heta Cat Dancins (haha älskar namnet) och Mira + alla andra hestar såklart! Skitmys. Stallet = laddning. Mår så bra där. Hörs imorgon, blir nog morgonträning innan skolan, skönt! Godnatt :)
Haha, Sune..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0