Löshåret

Några undrade lite om löshåret på facebook, här osv. Så jag kan berätta lite:
Jag köpte löshåret på en affär i stan då mitt gamla var grått, hahaha. Det gamla var från Glitter, och det är ju inte så bra kvalitet. Idag köpte jag från Taj Mahal, en affär i stan som har fått bra kritik från många. De har alla möjliga färger i både äkta hår och fiberhår. Sen köper man clips till. Man har stora clips om man har tjockt hår och små om man har tunt. Jag köpte 2 paket clips och det kostade ca 150 kr extra. Jag köpte inte äkta löshår, så mått kostade 200 kr, men det var rea just nu. Egentligen kostar det väl runt 300-400. Äkta hår kostar runt 700-1000 kr. Mitt löshår kan man platta & locka på låg värme, borsta såklart, och tvätta - då med tvättmedel som man har till kläder. Man ska dock undvika att tvätta det så ofta man kan. Äkta löshår är ju äkta hår och det sköter man precis som vanligt hår. Man delar upp håret i 3 lager och fäster clipsen under (såklart) det riktiga håret.
Mitt hår är pyyyyyyyttelite ljusare än mitt riktiga om man står i starkt ljus, men annars är det typ exakt likadant, nästan. Dessutom kommer ju min hårfärg mattas ner.. När jag färgar på nytt kommer jag använda en ljusare nyans eftersom att det här håret är lite ljusare. Men den här affären rekommenderas, supertrevlig personal också! :D
Besök deras hemsida genom att klicka på bilden! :D

Kommentarer
Postat av: taylor

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

2012-01-22 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0