Måndag


vill du ligga med mig dååååååååååååååå? Cha. Nej driver men hej. Är hemma hos Mira nu, vi gör typ inget.. Eller Mira kämpar med att få på sig sina ridbyxor som är för små, haha sötnos jag älskar dig. Märkte nyss att mina jeans har blivit för stora också, får fan dra upp de hela tiden. Fuck all shit, hahah seröst säger det the all time. Ni bah k fuck you. Jag har stora meloner.  coolbrud_99 <3333333333333333 HAHA Mira bah "undrar om man kan pilla upp armen i revbenen, imorgon ska jag ha en annan bh.. AAAAAAAAAAJ". Normal. Nu visar hon en bh av mig, asfin. Ska sno den. Driver. Men ska tagga till stallet snart, bara att mira ska mata mig först me dpasta. Och därm ed bastaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Sexigjagär_99 <33333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0