Planerar morgondagen och kommande veckan

Så himla skönt att planera allt i förväg! Nu är jag klar med kommande veckans alla läxor + jag har bestämt vad jag ska ha på mig typ alla dagar. Haha, superskönt att bara koppla bort allt sånt och fokusera på det bra. Ska bestämma lite hur jag ska träna och så förutom mina träningar.. Måste kolla upp om streete n börjar i veckan eller hur det nu var.. Men tror det var nästnästa vecka. Lite synd men that's life. Har även planerat helgen och morgondagen. Imorgon har jag en lång skoldag som jag kommer vara sjukt trött efter, tror jag ska stanna och handla några saker som mamma bad mig, köra på hemmaträning med massa musik, sen duka osv (haha allt för att göra päronen happy) och sen bara hemmakväll.. Har varit otroligt trött hela veckan men den här eftermiddagen har jag fått mycket gjort; lagat massa mat, tränat en massa, städat rummet, pluggat massa osv så jag känner mig lite fit for fight igen. Även om life sucks. Nu ska jag träna lite till, sen blir det te och tv. VÄRT

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Hur gör du tränar? Använder du nån app? Kram

2012-01-26 @ 19:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0