Riktigt bra statistik

Hej snyggingar, har haft en galet bra morgon med Matilda! Matilda väckte mig runt 1 genom att hon slängde min katt i mitt face och han typ slog mig med tassen. Sen har vi fixat massa latte, god frukost & slush. Gjorde den själv på Cola light så den var ju nyttig också :) Haha, fast jag gillar ändå inte läsk så ingen big deal att köra på light. Nu drog i alla fall Matilda bebis nyss, och jag väntar på skitsega Mira som slaggar här i natt :) Imorgon ska jag & mammut iväg tidigt och jag har privatkurs i sminkning på Makeupstore som jag fick i julklapp. Jag ska typ bli sminkad och så. Najs! Nu ska jag väl fixa mig och lite sånt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0