Taj Mahal

Hej, kom nyss hem. Sitter och syr i de nya clipsen just nu, haha. Mötte Elin vid 1, köpte en macka som lunch och hon köpte choklad & bullar. Nyttig brud. Sen tog vi Hagsätra-tuben till Hötorget och gick mot Drottninggatan. Sen gick vi till Taj Mahal så jag kunde köpa nya clips. Sen gick vi bara runt lite innan vi drog till Slussen för att träffa Wille. Han såg mig men jag såg inte honom så han taggade hem? Vi bah wtf, kom fram då? Störd människa. Och då tog vi bara tuben hem igen, sen skulle jag göra nåt med pappa men sen blev det inte så, så jag fixar med löshåret istället. Ska tvätta mina jeans också för de åker ner hela tiden, snälla världen tillverka waste 22? Ni bah K.
Dagens facelook, haha som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0