Tips på bra hårprodukter

Schampo från Rusk. Skitgrymt! Kostar lite under 200-lappen, så rätt billigt ändå med tanke på att flaskan är stor och man får verkligen ett riktigt schampo för pengarna. Det är rätt starkt ,alltså håller det håret borta från de mestadels bakterier (och det märks verkligen, håret blir helt lent direkt och så reeeent). + att löss inte trivs i håret om man har starka produkter.. Hehe, jag är ju anti-löss och kollar i mitt hår varje dag haha, även om det aldrig kliar.. Så för mig är det ett stort + att produkten är så stark, för vem vill ha ett hår fullt av bakterier liksom ?! Rekommenderar schampot stort.
Galet bra borste som används flitigt av mig varje dag. Har typ 10 sådana här hemma, hahaha.. Den kostar endast 85 kr just nu på mellandagsrean, annars kostar den runt 100 kr vilket är väldigt billigt. Piggarna är mjuka men ändå stadiga vilket gör att den lätt lirkar bort smuts, gör håret rakt & välskött, och den kan användas av de som är riktigt hårömma. Jag är sjukt håröm och kan inte använda någon annan borste än den här. Vad skulle jag göra utan den? Älskar den! Funkar till löshår osv också.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du lovade ju 5-6 inlägg per dag:(

2012-01-02 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0