Fucking perfect sunday

Hej på er! :D Har haft en grym helg, hur har ni haft det? Imorse vaknade jag runt 9 och gick upp direkt och tog en skål med yoghurt till frukost. Sen var det dags att åka till stallet, och ridningen gick så grymt idag. Jag red Amber, med andra ord, det brukar gå rätt dåligt eftersom att hon är så bråkig, men det gick jättebra! Bestämde mig verkligen för att det skulle bli en bra lektion trots att jag inte red min favorithäst, och det blev det! Tempot var bra, hon lyssnade bra, galoppen gick rätt bra, ställningarna, ALLT. Så glad!
Sen bar det av hemåt och åt en supergod kycklingsallad.. Sen har jag kollat på Lassie, standard att gråta till den filmen haha.. Så jävla bra! Nu ska jag ta en dusch, fixa naglarna och förbereda mig för måndag. PUUUSS

Kommentarer
Postat av: jennifer

kom av en slump in på din blogg och såg att du rider på säby gård. Vilka dagar ? Jag rider på helgerna, både lördagar och söndagar, och Amber den ponny jag rider väldigt mycket just nu :)

2012-06-27 @ 00:49:22
URL: http://muppryttarna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0