Helg nuuuu!

Hej, hur är det med er? :D Har haft en väääldigt chill dag idag, hade "Sway your t-shirt" på "Student choice" idag, vi började 9 och slutade 12, skönt! Jag klippte bort ärmarna på min t-shirt, gjorde lite uringning både fram och bak, och klippte fransar längst nere, blev rätt nöjd fast jag inte är klar. På tröjan ska det stå "Jag vet att jag är snygg, men jag är inte rik så.. PAPPA BETALAR". Haha, såhäääääär random tyckte Latifa och jag håller väl med men aja, det blir säkert bra :D Nu har jag nyss ätit middag (alldeles för stor tycker ätstörningen) och ska träna med pappa snart. Hoppas ni får en bra kväll! ♥
Bild från imorse.. Finnface jag har fått? Har varit skitslarvig med att tvätta fejan :( (och ja min nagel har gått av..)

Kommentarer
Postat av: Moa

hur har du klippt ditt hår ? är det uppklippt ?



tacksam för svar :)

2012-06-07 @ 19:01:50
Postat av: fanny

får du träna med din pappa, tycker han att det är en bra ide ens?! D: Och hur går det, när jag började läsa din blogg va du verkligen på bättringsvägen men det känns som om du har halkat tillbaks igen? :'(

2012-06-07 @ 20:34:46
URL: http://tjockaste.blogg.se/
Postat av: l

va fin du är!



ps: vill du läsa min blogg, maila!



kram

2012-06-08 @ 11:05:22
URL: http://bestigaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0