Jag minns sorgen när du gick men inte glädjen när du kom.

Jag erkänner att jag var kär i dig. Det gör jag. Men just nu kan jag inte säga ditt namn högt, inte ens tänka det i huvudet. Det finns dock en sak bra med det här - man lär sig av sin misstag, du var en jävligt stort misstag.
Nu, du är fucking sjuk i huvudet. Helt jävla sjuk. Först blev jag ledsen, men nu är jag bara arg. Kommer på alla fördelar med att du har dragit. Fyfan för dig, är så arg. Så besviken. Betydde det ingenting för dig eller? Alla minnen, allt vi gjort. När jag låg och tänkte att jag var världens lyckligaste med dig, kände din varma hud mot min - så har du tänkt att det inte funkar längre. Självklart, det håller inte förevigt. Men så som du gjorde, det är äckligt. Det är fan så jävla äckligt att jag inte finner några ord. Du har fått mig att inse en massa, gjort massa bra saker för mig. Men, om jag tvingas se dig en jävla gång till så vet jag inte vad jag gör. Du vet hur jag är när jag är arg, inte jättetrevlig, men passa dig som fan för just nu är jag så mycket mer än arg. Jag förlorade en skithög, du förlorade allt. Fuck fuck fuck fuck fuck you.

Kommentarer
Postat av: Angelina

Vad åt du när du skulle gå upp i vikt? Gick du på något speciellt matschema? :)

2012-06-16 @ 21:25:12
Postat av: Anonym

Vad har hänt egentligen?? Vad gjordes han?

2012-06-16 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0