Jag vill

Jag vill kunna fika med mina kompisar.
Jag vill kunna äta en frukt helt oplanerat.
Jag vill gå runt i linne och tighta shorts.
Jag vill kunna vara ute länge utan att jag måste komma hem för att äta.
Jag vill kunna avgöra själv hur mycket mat som är lämpligt.
Jag vill kunna äta tills jag är mätt och inte följa något mått på vad jag bör äta.
Jag vill säga meningen "oj, mina gamla byxor är visst lite små", som mina kompisar.
Jag vill inte ha panik för att det är fika imorgon i skolan och jag vet inte hur jag ska slippa undan.
Jag vill inte ha panik för att det är sommarlov och alla är mer strikta med vad jag äter.
Jag vill inte ursäkta mig med "jag kan inte träffas, jag ska till BUP".
Jag vill inte ha extravägningar.
Jag vill bara vara fri(sk).

Dadddddiiiii och jag på båten i somras.

Kommentarer
Postat av: fanny

du vill, och du kan! jag vet det är så trist att inte kunna göra något för att man ska till bup! -.- men då har man ju något att sikta efter, slippa gå dit! om du VILL bli frisk så kommer du klara det, jag lovar.och att börja tänka på nackdelarna med att va sjuk är en bra början! vet att du känner dig osäker utan anorexin som skydd, men du ÄR bra nog, du DUGER du är perfekt på ditt sätt! <3

ps. nej jag kommer nog inte vara i stallet då.... gissa vrf? aa scä möte ;( men kommer ganska sent men när kommer du va där?

2012-06-11 @ 16:00:55
URL: http://tjockaste.blogg.se/
Postat av: Liza

Du kan göra det, snälla Martina DU ÄR INTE TJOCK DU ÄR FARLIGT SMAL! Jag har inte aneroxi, tvärtom jag tycker jag är för smal!! Jag vill gå upp! Jag skulle göra typ allt för att gå upp några kilon, och tro mig, du blir inte tjock av att äta, ät normalt, jag äter godis varje dag, MYCKET mat, men jag är fortfarande pinnsmal... Så ÄÄÄT

2012-06-11 @ 17:24:35
Postat av: Anonym

Uppdatera snälla!

2012-06-14 @ 09:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0