Dålig uppdatering..

Gud, har inte uppdaterat sen i torsdags! Men kan berätta om mina dagar;
Fredag: Skola ju.. Efter den drog jag & Kristin hem till henne och hon tog 100 år på sig att packa som vanligt.. Sen åkte vi och köpte 1200 gram godis som vanligt hehe, och sen hem till mig och åt middag. Efter det fixade vi oss och mötte Ola vid tb. Sen gick vi hem till mig och kollade på film och jag och Krisitn hade catfight, hahahha skitkul för min pappa kom och skrämde oss.. Ola drog väl vid halv 12 eller nåt och då satt jag och drev med Daniel på chatten medan Kristin var osocial och sov.
Lördag: Jag vaknade 7 som vanligt och väntade på Kristin.. Till slut blev jag fett sur haha så vid 9 tände jag lampan och sjöng "JA MÅÅÅ HON LEEEVA" så hon vaknade. Sen frulle, och sen gjorde vi ett tvprogram, HAHAHAHHA avlider vad kul. Gjorde massa kul videos också, laddar upp sen. Vid 7 började vi fixa oss och sen drog vi ut.. Först runt lite bara sen Vällingby. Vi träffade en drogad man, skitläskigt, så fick vi gömma oss bakom några killar haha :D Heeeeelt random. Sen var vi lite med de runt om i vby, de fick mitt nummer också (a). Sen hem och vi kom hem nyss, astidigt ?! Men båda är rätt trötta så aa, och ingen rolig var ute ändå.. Inte för att vi känner nån rolig men vi kan ju låtsas. Just nu sitter kristin med sin macbook air (inte alls avis) och jag med min acer, hahaha hej, och chattar med Daniel typ. Vet inte vad vi ska göra men jag är speedad för jag har druckit typ 50 redbull. Slarvigt skriver men pallantä. Puss
Hahha freddie, vad söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0