Detta ska inhandlas i vår..

Skinnjacka - Dock inte Jofama by kenza för de är så brutalt fula. Förlåt, alla tycker de är skitfina men nej, ser inte vad folk gillar hos den här jackan. Men har lite panik för jag vet inte vad jag ska ha för jacka i vår. Jag har ju min jeansjacka från Sisters som köptes förra året, but I don't know if it's enough. Tror jag vill ha en skinnjacka, men vet inte vilken. Får kolla vidare!

Mönstrade tights - Sjukt jävla fint med svarta mönstrade tights! Jag har börjat använda ganska mycket tights/strumpbyxor nu på senaste tiden och har märkt att de slits ganska snabbt, så ska ta och inhandla mig några. Just nu är det mest tunna strumpbyxor jag kör på, har inga mönstrade, men ska införskaffas inom kort! Har sett att JC har några skitsnygga, så tror jag knallar dit nån gång under veckan.

Spets - Spets kan verkligen höja en outfit från botten till toppen typ, spets är väldigen sjukt fint! Speciellt på vita plagg, till några ljusa jeans/tights. SÅ JÄVLA FINT. Spets är jättefint i vår också då det är lite mer sommar/vårkänsla i spetsplagg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du på dig en vanlig dag i skolan?

2012-03-05 @ 21:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0