Did you know this?

- I min familj har vi 6 systemkameror, hehehhe..
- Jag betalar sällan saker själv, min mamma tycker jag ska spara pengarna jag får/tjänar. Till vad vet jag inte.
- Jag älskar tights, så skönt, haha!
- Jag har aldrig smakat glassen Ben&Jerry.
- Jag läser så sjukt många bloggar; kompisars, fotobloggar, modebloggar, tråkiga bloggar som jag av ren reflex klickar in på, osv osv osv. Sjukligt.
- Jag blir skitäcklad av att dricka något varmt om jag är "varm".
- HATAR torsk, blomkål & potatis, annars är jag inte alls matkräsen!
- Om någon säger att jag har tex fin tröja eller att jag var bra när jag redovisade om något, så kan det verkligen göra min dag.
- Om jag går in för något så kan INGET stoppa mig, vilket kan vara båda bra & dåligt.
- Jag har blivit sjukt mycket mognare, starkare och säkrare på mig själv på ett år. Det är sjukt vilka framsteg jag gjort!
- Jag börjar få lättare att vara stolt över mig själv och inte tycka ALLT jag gör är dåligt, vilket jag är så opsddghjiogsdi glad för!
- Jag vill ha en Mac, eller vem vill inte?
- Jag har kanske slutat växa nu, (är 162) eller så kommer jag bli 165 när jag går i åttan.. HAHAHHAHA. Sen har jag typ inte växt sen jag var 8 år, eller jag har samma kläder nu som då :$ I alla fall typ mina ridbyxor, eller de är rejält för korta men ni fattar.
- Älskar att hålla hand med gosiga personer (:
- Får alltid fredagskänslor, HAHA.
- Tycker det är roligare att läsa bloggar om de lägger ut mycket ouftits & har snygga kläder. Inte bara; från hm, hm hm hm hm. (hej-jag-ska-inte-säga-något, men jag lovar, jag ska shoppa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0