En förklaring..



Canon EOS 600D + Canon EF 50 mm f/1,8
Det är mycket med skolan den här veckan, och mycket med matten och så. Därför kommer jag sitta varje kväll + torsdag & fredag eftermiddag & hela söndagen, och plugga matte. Imorgon har jag två presentationer i franska & NO, och ett projekt i NO + ett checkpoint i NO som jag inte gjort. Nästa vecka har vi prov i engelska och så läxor på det. Kommer sitta varje kväll och många eftermiddag långt nergrävd i böckerna, mest matte. Jag har alltid haft svårt för matte, NO och sådana där ämnen, och väldigt lätt för språk (svenska, engelska osv), och idrott, bild och de ämnena. Och nu vill jag inte att det ska vara så längre, är trött på att vara den som frågar i matte och inte den som blir frågad. Nu har jag givit mig fan på att klara detta, jag SKA bli bättre i matte och jag ska ha mer än godkänt i matte. Känner redan nu att det går bättre och bättre, så ja - allt kommer lösa sig! På lördag åker jag dessutom till Ulvhäll med Bengan & Nettan och le päron. Sover där en natt. Sen har jag träningar innan dess, och kompisar som jag inte hinner träffa. Alltså, uppdateringen går åt sidan dessa dagar, men jag ska göra så gott jag kan och lovar att uppdatera typ 100 inlägg per dag när dessa jävla matteprov och så vidare is over. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0