Fotar blommor, lika a boss.



Canon EOS 600D + Tamron AF 70-300 mm f/4-5,6 DI macro
Igår satt jag skypandes med älskling i nån timme, skitmys, har bara messat oss igenom hela veckan :o Sjukt, vi har inte träffats på 6 dagar! Yesman, idag gick vi upp runt 7 ?! Och åt frukost - Yoghurt, musli och varm choklad, standard. Sen åkte vi bil jättehögt på ett berg (jag var för jävla glad att jag inte satt på sidan som lutade neråt), och sen gick vi i Mascadalen.. HAHA. Men jag är förkyld osv, typ dör, har aldrig varit så sjuk typ, så jag och pappa satt och dog lite med cola light och såna där fina saker medan mamma promenerade med alla norkar. Jeig snacke norsk! Passade även på att fota lite och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0