Fuck kärlek? Nej fuck den personen som fick dig att tänka så.

Tjo Glenn. Har haft en jättebra dag, har ju Kristin♥ så liksom, vad ska man klaga på? Hehe, började i alla fall lite innan 9 med gympa, innebandy. Sen livskunskap och sen lunch - pasta och köttfärssås som gick bra. Efter den, SO och sist matte. Hänger verkligen med i matten nu och riskerar verkligen inte F längre, vilket är superbra då matte är mitt absolut sämsta ämne, är sjukt dålig på det. Efter skolan tog jag en powerwalk i en timme ungefär, med musik, såå skönt ju! Och efter det lite middag. Ikväll ska jag vara hundvakt, Freddieeeeeeeeeee :D Skippar träningen och ja.. Imorgon ska jag träffa Mushroom & Kristin efter skolan :D Haha. Ponke!
Idag ute i solen hehe / Stretchar med Kristin hemma hos mig haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0