Gå med de som vill dig väl, även om dina fickor är tomma.

Kom nyss hem från min träning. Oh, herre jävlar vad grymt det gick idag! Fyfan alltså, bästa träningen på länge verkligen. Annars har dagen varit sådär. Om vi säger såhär, jag tänker på tok för mycket. Aja, bara att fortsätta kämpa. Tappaintegreppetnudukandethärkomigenmartinaduärbäst. Typ så. Lite coolt med dansstopp på rasten, haha fyfan vad vi är coola. Efter skolan träffade jag baby, och vi spenderade tiden spelandes på våra mobiler under mitt täcke. As usual. Fast lite annat hann vi ju med också men det är, och förblir en heeeeeeeeeeeeeeeeeemlis :). HAHAHAHAH driver. Nu ska jag hoppa in i duschen, peppa Kapten röd på högsta och sen sova tidigt, och vakna upp till en ny dag, som ska bli så jävla bra, NU FAN KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0