Lördag

Inte bloggat på hela dagen, men har haft fuuuuuullt upp. Vaknade vid 8 (värsta sovmorgonen för mig ju), åt frukost, fixade mig och powerwalkade i en timme med musik. Så jävla skönt, ska göras oftare! Sen lite chill, dusch & hårtvätt och sen läste jag ut min bok. Åt middag, och runt 5 drog jag till Kista och mötte upp älskling. Vi gick runt lite i centrum innan bion började, halv 7. Vi såg "Shoo bre", och den var fan grym! Lugnt bästa filmen på länge. Älskling bjöd också, sötnos. Efter bion drog vi hem till mig och hade kuddkrig typ. Nej men vi krigade om mitt täcke och lite annat. Älskar dig!♥ Han drog i alla fall typ nyss, och ja.. Hann bara ta en randompromenad med grannens hund också, hihi Freeeeeeeeeeeeeeeeeeddie. Nu ska jag sova, puss
Så såg jag ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0