Måndag den 19

Hellu sean banan. Hade tänkt att sätta igång och plugga inför mitt SO-prov strax, men ska bara göra ett inlägg först. Har haft en asbra måndag! Fett konstigt, brukar man inte hata måndagar liksom ?! Aja, började strax innna halv 10 med engelska. Sen franska och sen lunch. Snackade privacy med Kristin på lunchen, kul att veta lite saker, hahahha åh jag dör. Efter lunchen hade vi matte och sen svenska-presentation. Powerpointpresentationer alltså. Jag var i grupp med Frida & Kristin, och det gick väl helt okej tror jag. Vi redovisade om Kony 2012. Jag berättade om källorna typ, och om hur vi ska stoppa honom. Efter skolan blev det eftermiddagshäng såklart, med kaffe och grapefrukt och såntdära. Sen dirre på träningen, asbra träning, så sjukt roligt. Imorgon taggar vi matte nationella, wiho.. Kul. Aja, efter skolan ska jag träffa Kristin och vi ska baka cupcakes hhahaha, till Bake sale på onsdag. Sen träning på kvällen. Livet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0