Matteplugg & morotshjälm

Le mattebok har varit mitt sällskap hela eftermiddagen. Ytterst trevligt! Slutade halv 3 och gick och köpte en sockerfri Redbull, var i starkt behov, haha var jätteseg och trött, så det var gott. När jag kom hem färgade jag först håret för mitt hår hade börjat likna en orange morotshjälm, så jag körde på rött. Det blev dock mörkare än vad jag tänkt mig men jag är ganska nöjd i alla fall. Skönt att den gamla utväxten är borta också! Sen pluggade jag somsagt matte, riktigt stolt över mig själv faktiskt! Har ju ett stort prov imorgon och kände mig helt kass på lektionen, så jag pluggade hemma och nu går det bättre. Ska plugga efter träningen också :) Nu ska jag snart äta lite mat och sen hämta upp Mira, så åker vi till träningen. Vad har ni gjort idag? :D


Instagrampic.

Kommentarer
Postat av: Idaah

Vad heter du på instagram? :)))

2012-03-06 @ 18:46:53
Postat av: Idaah

Vad heter du på instagram? :)))

2012-03-06 @ 18:48:00
Postat av: Mira den coola

Hej marty-party-larty-farty-knarky-rarty-plarty-charcky-marty! Ville bara säga att jag älskar dig min lilla feeeeeetsis.

2012-03-06 @ 19:28:44
URL: http://oktoberbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0